Archive for 1 aprilie 2009

h1

mu’e de bucale.

aprilie 1, 2009

1 aprilie vine cu vesti care te uda. pana la piele.

s-a desemnat propunerea castigatoare pentru Effie Visual Contest.

bai, frate! las-o-n celulita vacii! cum pana mea sa castige o propunere atat de slaba? nu zic, ca si a noastra nu e scuipata din rai, da’ asta…

alta dovada ca bucurestiul ruleaza. e divin! e guru! e de cacat.

tanti copy de la jwt si pisi art de la bbdo au baut un ceai de prune uscate si iata ideea creativa pentru Effie.

sa-i fie rushine lu’ mama ca m-a lasat sa scot o asa porpunere! e vina mea ca nu am fost atenta si nu am ascultat-o pe tanti de pe baba novac cand imi vindea ideea geniala pentru vizual!

ziceam ieri ca respect ce incearca sa premieze Effie. adevarat.

unchiule Effie, dar pe tine cine te promoveaza, mama?

bravo, patratzel!

kv-effie2