Archive for 13 aprilie 2009

h1

twelf

aprilie 13, 2009

la ce e buna femeia de serviciu daca nu la sapunit cana de cafea?

nu as putea trai fara tanti asta care imi aranjeaza si cartile de vizita in ordine alfabetica de pe birou… cum sa nu-ti fe draga?

iti spun eu cum nu! din moment ce eu beau de ceva timp (God knows for how long) cafea cu spume colorate, zici ca eu sunt mister muscle. nu muscolo! imi si imaginez cum pune toate canile noastre intr-un lighean sau in galeata in care spala mopul si le alinta cu atat de mult utilizatul instrument de curatat pe jos. gestul nu e de condamnat, e chiar eficient in cele din urma, iar noi suntem intr-adevar niste personaje ce se vor a ridica in slavi eficienta, insa ma asteptam la un final mai… curat, macar. de genul clatit in apa limpede.

parca si vad cum arata anuntul dansei in Piata A-Z:

„femeie cumsecade si la locul meu, imi ofer cu cea mai mare seriozitate serviciile de curatenie si intretinere (ce?) firmelor si barbatilor cu probleme de personalitate. mentionez ca detin drepturile de autor asupra unei metode revolutionare de spalat canile de cafea, ceai si alte licori baubile. primul lighean cu bulbuci e din partea casei.”

so, m-am decis sa o numesc „twelf”, because she’s not entirely human!

she looks like an angel, she walks like an angel, she talks like an angel, she’s the twelf in disguise :)) glumesc.

de ce twelf?

e ciudata, dom’le, se fofileaza cu canile celea, numai ea stie cum, cand lasa curatenie, cand nu are chef, e mereu o surprinzatoare. nu stiu niciodata sigur daca imi cotrobaie prin lucrurile de pe birou sau nu, imi pune intotdeauna in alt loc ochelarii siii, partea cea mai tare, pe care sincer nu o pricep, nu imi schimba punga la cosul de gunoi, doar o goleste. de ceee?

asa ca am numit-o twelf. nu e nici elf, nu e nici twisted.

so, ii dedic o piesa foarte draga mie:

oricum, geniala tanti de serviciu!